EDIL SEMPRE SRL
J39/744-2008
CUI: 18816991
TEL: 0749599992
ADRESA: DOMNESTI, STR SOSEAUA NATIONALA, NR 92, JUD VRANCEA
Certificat de garantie mobilier
Nr factura/bon fiscal:
Denumire produs:
Termen garantie: 2 ani
Cumparator:
Capitoul 1. Conditii de acordare a garantiei
- Termenul de garantie este de 2(doi) ani, de la data receptiei produsului. Perioada de garantie se prelungeste cu perioada in care produsul a stat in reparatie.
- In situatia in care unui produs i se inlocuiesc doar anumie componente(o rotita, o balama, o usa etc), dar produsul ca atare nu este inlocuit, I se prelungeste perioada de garantie cu perioada in care produsul a stat in reparatie.
- Garantia este acordata pentru produse ce vor fi folosite in conditii normale, in scopul pentru care au fost fabricate, tinand cont de faptul ca aceste produse se vor uza de-a lungul anilor , in conditii normale de folosire in limite normale de umiditate relativa a aerului 50-70% si temperature de 10-30 grade Celsius.
- Garantia asigura reparatia sau inlocuirea produsului, fara niciun cost suplimentar pentru comparator.
Capitolul 2. Conditii in care garantia NU se acorda:
- Uzura normala a produsului, tinand cont de durata medie de utilizare a acestuia, care include tasarea poliuretanului, intinderea pielii sau a materialului de acoperire, matuirea sau lustruirea materialelor in timp, in limite normale, ca urmare a uzurii sunt accepatate si nu sunt considerate defecte;
- Aparitia unor defecte dupa receptia produsului, ca urmare a serviciilor de manipulare, transport, montaj si instalare, executate de comparator sau de terti;
- Alte conditii:parti componente incendiate, inundate, deteriorate, furate; schimbarea culorii din cauza soarelui, a unei alte surse de caldura sau apa, migrarea culorii de pe un obiect care a intrat in contact cu produsul deteriorat; vopsirea produsului de catre comparator sau a interventiei cumparatorului asupra mobilierului cu substante suplimentare de lacuire; gaurirea, lipirea pe produs a altor repere sau materiale; ruperea sau zgarierea ca urmare a lovirii, manipularii defectuoase de catre comparator; defecte aparute ca urmare a umiditatii, curatarii cu produse de curatenie neadecvate, conditiilor improprii de utilizare a produselor, altele decat cele pentru care produsul a fost proiectat, testat si fabricat; in cazul in care pe produs au fost depozitate alte produse, cu greutate mult mai mare.
Capitolul 3. Drepturile cumparatorului si raspunderea vanzatorului
- Raspunderea vanzatorului este angajata daca lipsa de conformitate a produsului apare intr-un termen de 2 ani, calculate de la receptia bunului si daca acesta il informeaza pe vanzator despre aparitia lipsei de conformitate, in termen de 2 saptamani de la data la care a constatat-o.
- In cazul aparitiei unor eventuale defecte, cumparatorul va putea formula reclamatie. Aceasta va fi insotita de factura/bon fiscal si certificatul de garantie si se va depune la magazinul Jaky de la care cumparatorul a achizitionat produsul.In cazul constatarii unor lipsuri de colet (a unor componente) cumparatorul trebuie sa anunte lipsa lor, inainte de inceperea montajului si sa pastreze continutul coletului in starea in care le-a primit, in vederea verificarii si inlocuirii.
- In cazul lipsei conformitatii, cumparatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului, sau, in subdisiar, inlocuirea acestuia, in fiecare caz, fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata.
- Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, perioada nu poate depasi 15 zile lucratoare de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului. In situatia in care perioada depaseste 15 zile lucratoare, se inlocuieste produsul, conform oug 140/2021
- Punctele de lucru ale vanzatorului unde se vor efectua reclamatiile sunt: Bacau, str mioritei nr 10 si Buhusi, Jud Bacau, str Libertatii, nr 178, tel 0746958783.
- Cumparatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in situatia in care:
- Nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului
- Daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila. Daca la data reparatiilor se constata ca diverse materiale care se impun a fi schimbate nu se mai gasesc pe piata, vanzatorul are obligatia sa anunte cumparatorul asupra produselor similare(din punct de vedere calitativ si economic), iar acesta din urma are obligatia sa aleaga si sa accepte unul din aceste produse.
- Cumparatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului daca lipsa de conformitate este minora. Stabilirea neconformitatii si a gradului de gravitate a acesteia se face conform prevederilor standardelor nationale SR ISO 3951/1998 si ale altor acte normative referitoare la neconformitati.
- Cumparatorul este de accord cu faptul ca:
- Produsele fabricate, din materiale naturale precum pielea, lemnul masiv,furnir, nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuantelor de culoare
- Produsele din lemn pot prezenta mici crapaturi sau noduri in functie de natura lemnului sau pot aparea, in timp, mici crapaturi in functie de conditiile de temperature si umiditate in care sunt pastrate produsele si, ca atare, acestea nu sunt considerate defecte de calitate.
- Dupa receptia bunurilor, cumparatorul nu mai poate invoca deficiente calitative sau cantitative ale produsului( in afara viciilor ascunse, confirmate prin expertiza tehnica de catre un serviciu specializat). Spargerea produselor sau a componentelor fragile, zgarierea produselor, ulterior efectuarii receptiei, sunt riscuri asumate de comparator.
- Dupa efectuarea montajului, a instalarii si a reglajelor la sertare, usi, etajere, procedee confirmate de comparator la receptia bunului, Mobila Jaky nu mai are nicio obligatie privind repetarea acestor servicii.
- In cazul produselor de tapiterie, expuse in magazine, daca acestea au fost probate de catre comparator, prin asezarea pe ele si respectivele produse au rezistat si nu au suferit deformari statice sau dinamice, in conditii de utilizare normale, cumparatorul nu mai poate invoca, ulterior livrarii si receptiei, ruperea sau deformarea produsului din cauza deficientelor calitative.
Capitolul 4. Dispozitii finale
- Cumparatorul a luat cunostinta de recomandarea vanzatorului privind numarul de kilograme pe tip de polita: max 10 kg pentru polite cu adancime de 580mm si max 5 kg pentru polite cu adancime de 380 cmm, si de cea cu privire la faptul ca materialele noi, care au stat in colete inchise, pot emana un miros, care va disparea dupa desfacaerea pachetului si aerisirea produslui, 72 ore.
- In acceptiunea partilor, orice notificare adresata de una dintre parti celeilalte, este valabil indeplinita daca va fi transmisa in scris la adresa mentionata in partea introductiva a facturii.In cazul notificarii pe cale postala, aceasta va fi transmisa prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire si se considera primita de destinatar la data mentionata de aceasta, pe respectiva confirmare.
- Orice eveniment imprevizibil si inevitabil, independent de voita partilor, care impiedica in parte sau in totalitate indeplinirea obligatiilor contractuale, va fi considerat ca un caz de forta majora. Partea care invoca forta majora si care o va aduce la cunostinta celeilalte parti contractante in cel mult 7 zile calendaristice de la aparitie, va fi exonerate de neindeplinirea obligatiilor, pentru perioada cat dureaza respectivul eveniment.
Cumparator
Nume prenume……………………..
Semnatura ………………………….. Vanzator EDIL SEMPRE SRL
Semnatura …………………….